نوشته شده توسط : وب مستر

آموزش بافتنی ژاکت خز دار مشکي / خريد آموزش بافتني

 

آموزش بافتن?

وسايل مورد نياز

7 کلاف 100 گرمي- ميل شمار? 5/4- 3 عدد دکمه خز به انداز? لازم

طريق?‌ بافت يک تک?‌ جلو

60 دانه سر انداخته شود. تا بلندي 5 سانتي‌متر کشباف يکي از زير- يکي از رو ببافيد. در ادامه 5 دان? اول را جهت سجاف از رو ببافيد. بقي? دانه‌ها را بافت پيچ حصيري تا بلندي 37 سانتي‌متر ببافيد. بعد از آن جهت گودي حلقه آستين هر يک رج در ميان از سمت چپ بافت 1+2+3 دانه کم کنيد و در ادامه از سمت سجاف هر يک رج در ميان جهت يقه يک دانه اضافه کنيد. به همين صورت بافت را تا بلندي 12 سانتي‌متر ببافيد. بعد از آن تعداد دانه‌هاي سجاف را دانه دانه در يک رج کور کنيد. بافت را تا بلندي 8 سانتي‌متر ديگر ادامه دهيد. هر يک رج در ميان از سمت يقه يک دانه کور کنيد. در آخر دانه‌هاي باقيمانده را کور کنيد. سمت ديگر جلو را نيز به همين صورت ببافيد. در سمت چپ تک? جلو به فاصله‌هاي منظم 3 عدد جا دکمه باز کنيد.

طريق? بافت تک? پشت

90 دانه سر انداخته شود. تا بلندي 5 سانتي‌متر کشباف يکي از زير- يکي از رو ببافيد. بعد از آن با مدل شطرنجي، 5 دانه از زير- 5 دانه از رو تا بلندي 5 رج ببافيد. سپس دانه‌ها را برعکس کنيد و به همين صورت بافت را تا بلندي 37 سانتي‌متر ادامه دهيد. بعد از آن جهت گودي حلقه آستين هر يک رج در ميان 1+2+3  دانه از هر دو طرف بافت کم کنيد. بافت را تا بلندي 17 سانتي‌متر ادامه دهيد. سپس جهت گودي پشت يقه از سمت راست بافت به انداز? دانه‌هاي سرشان? جلو جدا کرده و همان تعداد دانه را با رج رفت و برگشت تا بلندي 3 سانتي‌متر ديگر ببافيد. در آخر دانه‌ها را کور کنيد. از سمت چپ بافت به انداز? سمت راست دانه جدا کرده و تا بلندي 3 سانتي‌متر ديگر ببافيد. دانه‌هاي باقيماند? وسط را کور کنيد.

طريق?‌ بافت آستين

50 دانه سر انداخته شود. تا بلندي 49 سانتي‌متر مانند تک? پشت مدل شطرنجي ببافيد. بعد از آن جهت گودي حلقه آستين هر يک رج در ميان از هر دو طرف بافت 1+2+3 دانه کم کنيد. بافت را تا بلندي 18 سانتي‌متر هر يک رج در ميان يک دانه در اول و يک دانه در آخر بافت کم کنيد. دانه‌هاي باقيمانده را کور کنيد. آستين بعدي را هم به همين صورت ببافيد.

درزهاي کناري و سرشانه‌هاي تک? جلو و پشت و درزهاي آستين‌ها را به هم دوخته و جهت بافت يقه از قسمت گوشه سجاف سمت راست تا گوش? سجاف سمت چپ دور تا دور يقه را دانه گرفته و با بافت رکن هر يک رج در ميان يک دانه در اول و يک دانه در آخر کور کنيد. جهت زيبايي بيشتر روي آستين‌ها خز بدوزيد. يک گل تزييني نيز با قلاب بافته و در سمت چپ بافت بدوزيد.

ژاکت بسيار شيک و زيبايي است که اميدوارم خانم‌هاي عزيز ببافند و مورد استفاده قرار دهند.

منبع: کوک

 

 



:: موضوعات مرتبط: آموزش بافتنی , ,
:: برچسب‌ها: آموزش بافتنی، آموزش تصویری بافتنی، خرید آموزش بافتنی ,
:: بازدید از این مطلب : 228
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : وب مستر

شلوار کمر کشي - آموزش خیاطی

مقدار پارچه :عرض 150( يک قد + 20 )  عرض کمتر از 150 (دو قد + 30-40)   پارچه آب برود 20-25 سانت اضافه

مقدار کش : دور کمر + (1.5-2) سانت اضافه مقدار کش ما است .

الگو

آموزش خ?اط?

از گوشه کاغذ نقطه Aدور باسن 1/4 +(0.5-1) سانت

نکته

اندامي : 1/4 دور باسن + 1-3 سانت آزاديا گشاد از نقطه A داخل مي شويم نقطه B از نقطه A قد شلوار پايين مي آييم نقطه C  دور باسن 1/4 + 2-3 سانت بلندي فاق از نقاط AوB پايين مي آييم (E.F) از E به F وصل مي کنيم از نقطه F سانت 3-4 بيرون مي رويم نقطه O از نقطه C دم شلوار يا اندازه مي زنيم دور پا /2 عدد معمولي 20-15 سانت مي باشد از نقطه R سانت1-1.5 پايين مي آييم از نقطه S به C وصل مي کنيم از نقطه 0 به s  صاف وصل مي کنيم اگر خواستيم پاچه ها راسته باشد از نقطه s موازي با خط A.C با اندازه ي 40-30 سانت بالا مي رويم بعد وصل مي کنيم به نقطه O زاويه در نقطه K هست را بايد از بين ببريم خط B.F را نصف مي کنيم بعد از نقطه O سانت 1.5-2 صاف مي رويم و بعد هلال به W وصل مي کنيم.

پشت

(کشيدگي پشت شلوار )بلندي فاق براي بلندتر مي باشد از نقطهB سانت 3-4 بالا مي رويم از نقطه m  به  A وصل مي کنيم از نقطه F سانت 6-8 جلو مي رويم وقتي که پهناي شخصي از قسمت باسن کم باشد فاق جلو 3 پشت 6 مي گيريم ولي اگر پهناي کسي در پشت زياد باشد (باسن برجسته) يا ران هاي درشت داشته باشد فاق جلو4 پشت 8 مي گيريم افرادنرمال جلو 3.5 پشت 7 مي گيريم

بلندي زانو از نقطه A پايين مي آييم 2 سانت از نقطه K بيرون مي آييم از دم شلوار نقطه S يک سانت بيرون مي آييم از نقطه J به I صاف وصل مي کنيم N به J هلال وصل مي کنيم براي دوخت خط O.S را  اندازه مي زنيم خط N.I را اندازه  مي زنيم روي خط N.I را مقدار اختلاف آن را از N پايين مي آييم از نقطه L سانت 2-3 صاف مي آييم بعد هلال به M وصل مي کنيم نقطه K پيچيدگي دم شلوار  به داخل يا پشت براي اين که اين طوري نشود 2 سانت از نقطه K جلو مي رويم پهناي کش + 1-1.5  سانت را بالاي الگو اضافه مي کنيم براي دوخت اول بغل هاي پا را مي دوزيم بعد از پاچه ها را رو  مي کنيم و داخل آن که وارونه است مي کنيم بعد فاق را از وسط دوخت مي زنيم و بعد هم کش شلوار را مي دوزيم به اين صورت که 1.5 سانت از بالا بعد کش را مي گذاريم پارچه را تا مي کنيم و از 0.5  سانت پايين کش دوخت مي زنيم کش دوخته نمي شود .



:: موضوعات مرتبط: آموزش خیاطی , ,
:: برچسب‌ها: آموزش خیاطی، خرید آموزش خیاطی، آموزش تصویری خیاطی ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 مهر 1393 | نظرات ()


خريد آموزش بافتني ، خريد آموزش بافتني ، خريد آموزش بافتني ، آموزش بافتني
 آموزش خياطي،  آموزش خياطي،  آموزش خياطي،  آموزش خياطي،